Ansatte

Heidi Ødegård

Stilling: Pedagogisk leder
heidisport22@yahoo.no

Heidi er Pedagogisk leder og startet i Bingen barnehage sommeren 2011. Hun har småbarnspedagogikk som fordypningsfag fra førskolelærerutdanningen. Er glad i friluftsliv.

Ina-Kristine Svendsrud

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
inakristinesh@gmail.com

Ina-Kristine startet høsten 2019 sin lærlingperiode som Barne- og ungdomsarbeider i Bingen barnehage. Hun har tidligere hatt praksis hos oss. Hun besto fagprøven vinteren 22 og jobber nå som barne- og ungdomsarbeider.

Harepuser

Randi Charlotte Bugge

Stilling: Assistent

Ina-Kristine Svendsrud

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
inakristinesh@gmail.com

Andre ansatte

Maritza Eriksson

Stilling: Daglig leder
maritzason@hotmail.com

Startet som daglig leder september 21. Er utdannet barnehagelærer og har mange års erfaring som både pedagogisk leder og daglig leder. Hun er også eier av barnehagen.